«Жеке тұлғаның құзыреттілігін қалыптастыруда әлеуметтік – педагогикалық
зерттеулер жүргізу, қорғау және оның дамуына ықпал ету»
Мақсаты:
Әр тұлғаның психология-медико-педагогикалық жағдайының ерекшелігін, микро ортасын, өмір сүру жағдайын, өмірге қызығушылығын, жеке әлеуметтік жағдайларын зерттеу, анықтау және оқушының тәртібіндегі кездесетін қиыншылықтарын қадағалай отырып, өз уақытында әлеуметтік көмек көрсету, мүддесін қолдау, құқығын қорғау.
Міндеті:
- Мектепте, отбасында, өмір сүру ортасында, жастар мен балалар қоғамдарында және ұйымдарында баланың тұлғалану үдерісінің дамуына тікелей әсер ету;
- Баланың құқықтары мен қызығушылықтарын, түрлі инстанцияларда және мектепте баланың қорғанышы ретінде өзім немесе басқа да мамандарды қатыстыра отырып қорғау;
- Бала тәрбиесінде отбасына әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету. Тұлғалану үдерісіне кері әсерін тигізетін әлеуметтік қатерлі отбасыларын анықтау;
- Қорғаншы мен қамқоршыларды қажет ететін балалар мен жастарды анықтау және есепке алу жұмыстарын жүргізу;
- Мінез-құлқында ауытқу байқалатын балалар мен жастарды дер кезінде анықтау, (қылмыстың, құқық бұзушылықтың, маскүнемдіктің, таксикоманияның, наркоманияның және т.б. алдын алу).
- Салауатты өмір салтын ұйымдастыру мәселелерімен айналысу, оқушылардың ақыл-ой және физикалық дамуына байланысты түзету-оңалдыру әрекетін ұйымдастыру;
- Түрлі әлеуметтік топтарда сенімді қарым-қатынасқа түсе алуына көмек көрсету, әлеуметтену үдерісіне (кәсіп таңдауда, жұмысқа тұруда, денсаулығын нығайтуда, бос уақыттарын ұйымдастыруда және т.б.) ықпал ету;
- Ата-аналарға, педагогтарға, басқа да ұйымдардың қызметкерлеріне әлеуметтік-педагогикалық кеңес берумен айналысу.
№ |
Қызметтің мазмұны |
Жауапты |
Қайда қаралды |
|||||||||||||||||||
Тамыз |
||||||||||||||||||||||
1 |
Жалпыға бірдей білім беру айлығы: - 1 тамыз -30 қыркүйек аралығында «Мектепке жол» акциясына қатысу. |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
ДЖО
|
Іс-шаралардың өту хаттамалары |
||||||||||||||||||
Қыркүйек |
||||||||||||||||||||||
1 |
Ұйымдастыру жұмысы (алдын - алу жұмысы) Жалпыға міндетті Заңның орындалуы. Оқушылардың әлеуметтік жағдайын зерттеу. |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
ДЖО |
|
||||||||||||||||||
2 |
Диагностикалық жұмыс Әлеуметтік қорғалмаған оқушыларды тіркеуге енгізу; -қамқорлықтағы оқушылар - көп балалы және аз қамтылған отбасындағы оқушылар: - мүмкіндігі шектеулі оқушылар - сәтсіз отбасындағы балалар (толық емес және ажырасқан, ішімдікке әуес, дағдарыс кезіндегі отбасылар, тұрғын үйлері жоқ және саяжайда тұратын отбасылар, мүгедек отбасылар). |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Мектеп психологы Мектеп инспекторы |
Тізім дайындау |
|
||||||||||||||||||
3 |
Алдын алу шаралары «Паторонаттық және қорғаншылық тәрбиешілердің құқықтары мен міндеттері» тақырыбында қорғаншылық және патронаттық тәрбиешілермен әңгіме-кеңес өткізу. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Мектеп инспекторы Мектеп психологы |
Іс-шаралардың өту хаттамалары
|
|
||||||||||||||||||
4 |
Мектеп мұғалімдерімен жұмыс Сынып жетекшілерге әлеуметтік карта толтыру бойынша кеңес беру, көмек көрсету |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Сынып жетекшілер |
Кеңес беру дәптеріне тіркеу Төлқұжат |
|
||||||||||||||||||
5
|
Ата-анамен жұмыс Жекелеген ата-аналармен баласының тәрбиесі мен біліміне қатысты сұрақтар бойынша әңгімелесу өткізу. |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Сынып жетекшілер |
Іс-шаралардың өту хаттамалары |
|
||||||||||||||||||
Қазан |
||||||||||||||||||||||
1 |
Алдын- алу жұмыстары Жекелеген оқушылармен жұмысты жүзеге асыру - Мектепішілік есепте тұрған оқушылар - Сәтсіз отбасындағы әлеуметтік қауіпті топ балалары - Дарынды балалар әр сала бойынша. |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Мектеп инспекторы |
Іс-шаралардың өту хаттамалары |
|
||||||||||||||||||
2 |
Диагностикалық жұмыс Оқушылар арасында «Бала құқығы» заңнамасы аясында түсінік беру. Сынып сағаттарына нұсқаулық жасау. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Мектеп психологы |
Нұсқаулық |
|
||||||||||||||||||
3 |
Оқыту жұмысы (оқушылармен жұмыс) «Дұрыс тамақтану– денсаулық кепілі» жадынама тарату |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Мектеп медбикесі |
Әңгімелесу хаттамалары |
|
||||||||||||||||||
4 |
Мектеп мұғалімдерімен жұмыс Отбасындағы ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастағы сәтсіздіктердің алдын-алу мақсатында сынып жетекшімен бірлесе отырып әңгімелесу жүргізу. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Мектеп психологы Сынып жетекшілер |
Зерттеу актісі Хаттамалар |
|
||||||||||||||||||
5 |
Ата-анамен жұмыс Бала құқықтары мен бостандықтары және отбасы мен балаға қатысты құжат жинақтау негізіндегі сұрақтар бойынша ата-аналарға және тәрбиешілерге кеңестік көмек беру. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Мектеп инспекторы |
Нұсқаулық |
|
||||||||||||||||||
Қараша |
||||||||||||||||||||||
1 |
Алдын-алу жұмысы Ата-ана қамқорынсыз қалған немесе қамқорлықтағы оқушылардың тұрғын үймен қамтылуын, әлеуметтік жәрдемақысын, құқықтары мен міндеттері жөніндегі жұмыстарды үйлестіру. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Анықтама, тізім |
|
||||||||||||||||||
2 |
Диагностикалық жұмыс Әлеуметтік бейімделуді қажет ететін оқушыларға сауалнама өткізу - Қамқорлықтағы оқушылар - Санаттағы оқушылар |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Мектеп психологы |
Сауалнама хаттамалары |
|
||||||||||||||||||
3 |
Оқыту жұмысы (оқушылармен жұмыс) - Мектепішілік бақылауды қажет ететін оқушылардың үйлеріне бару, ТЖЗ актісін жасақтау; - Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау; |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Акт жасау |
|
||||||||||||||||||
4 |
Мұғалімдермен жұмыс - Сынып жетекшілер жиналысына қатысу. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш.Мектеп психологы |
Жиналыс хаттамасы |
|
||||||||||||||||||
5 |
Ата-анамен жұмыс Жекелеген ата-аналармен оқушының тәртібі мен оқуы жөніндегі сұрақтар бойынша кеңес өткізу. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Хаттама |
|
||||||||||||||||||
6
|
Диагностикалық жұмыс «Әкімшілік құқық. Құқық бұзушылықтар.Жазалар»(«Бала құқығы – адам құқығы» онкүндік шеңберінде). |
Әлеуметтік педагог Мектеп инспекторы Сынып жетекшілер |
Дәріс |
|
||||||||||||||||||
Желтоқсан |
||||||||||||||||||||||
1 |
Алдын-алу жұмысы Кәмелеттік жасқа толмағандар істері жөніндегі инспекцияның тізіміндегі немесе мектепішілік есептегі оқушылармен инспектормен кездесу ұйымдастыру. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Мектеп инспекторы |
Іс-шаралардың өту хаттамалары |
|
||||||||||||||||||
2 |
Диагностикалық жұмыс Оқушылар арасында бала құқықтар міндеттері туралы ақпаратты қаншалықты деңгейде меңгергендігі жөнінде сауалнама өткізу. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Хаттама |
|
||||||||||||||||||
3 |
Оқыту жұмысы (оқушылармен жұмыс) ЖҚТБ/АҚТҚ адын алу орталығының мамандарымен кездесу. Жаңа жылдық шыршаға әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды сыйлықпен қамтамасыз ету |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Өткізген іс-шараның әзірлемелері |
|
||||||||||||||||||
4 |
Ата-анамен жұмыс Тұрғын үй және мүлікке қатысты құқықтар, денсаулық сақтау өмір мен жеке бас бостандығы, жеке өмірлік құндылықтардың сақталуы, ар-намыс пен сөз еркіндігі, қоғамдық шараларға қатысуға ақпарат беру, өмірдің өз деңгейінде қажеттіліктері: білім алу, еңбек ету мүмкіндігі, демалу мен бос уақытты ұйымдастыру, қамқорлықтағы және ата-ана қамқорынсыз қалған балаларға мемлекеттік көмек түрлерін жүзеге асыру. |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Кеңес беру дәптеріне тіркеу |
|
||||||||||||||||||
5 |
Мектеп мұғалімдерімен жұмыс Сынып жетекшілерге сұраныстарына бойынша көмек көресту |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Сынып жетекшілер |
Өткізген іс-шараның әзірлемелері |
|
||||||||||||||||||
Қаңтар |
||||||||||||||||||||||
1 |
Алдын алу жұмысы Сәтсіз отбасылар мен дағдарыс жағдайындағы отбасыларға тұрмыстық-әлеуметтік жағдайына тексеру жүргізу. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Хаттама |
|
||||||||||||||||||
2 |
Диагностикалық жұмыс Жалпыға білім беру айлығы және «Қамқорлық» республикалық акциясына белсене қатысу -акция көлемінде қалалық іс-шараларға қатысу; - әлеуметтік қорғалмаған, яғни аз қамтылған, жетім, қамқорлықтағы оқушыларға мемлекет тарапынан және демеушілік есебінен әлеуметтік көмек ұйымдастыру; -Өмірлік қиын жағдайларға ұшыраған отбасыларға мәселесін шешуде әлеуметтік-құқықтық, әлеуметтік психологиялық және әлеуметтік-экономикалық бағытта жұмыс жүргізу. |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
ДЖО |
|
||||||||||||||||||
3 |
Мұғалімдермен жұмыс - Сынып жетекшілер жиналысына қатысу; |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Жиналыс хаттамалары |
|
||||||||||||||||||
4 |
Ата-анамен жұмыс Ата-аналар жиналысына қатысу. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
|
|
||||||||||||||||||
Ақпан |
||||||||||||||||||||||
1 |
Алдын алу жұмысы Діни экстремизм мен терроризмді алдын алу бағытында ата-аналарға баяндама даярлау. |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Жадынама, хаттама
|
|
||||||||||||||||||
|
КТІЖИ өкілдерімен кездесу ұйымдастыру |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Анықтама |
|
||||||||||||||||||
2 |
Диагностикалық жұмыс Оқушылар арасында ҚР бала құқықтары мен міндеттері жөніндегі ақпараттарды қаншалықты меңгергенін анықтау мақсатында сауалнама өткізу. |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Сауалнама хаттамалары |
|
||||||||||||||||||
3 |
Ата-анамен жұмыс Ата-аналарға немесе олардың орнын алмастыратын өкілдерге бала құқықтары мен еркіндігі, отбасы мен балаға қатысты құжаттардың жүзеге асуы жөнінде кеңес өткізу. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Анықтама
|
|
||||||||||||||||||
4 |
Мұғалімдермен жұмыс Сынып жетекшілерге сұраныстарына бойынша көмек көрсету |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Хаттама |
|
||||||||||||||||||
Наурыз |
||||||||||||||||||||||
1 |
Алдын алу жұмысы «Заңды білмеу жауапкершіліктен босатпайды» тақырыбында дөңгелек үстел өткізу 9 сыныптар. |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Мектеп медбикесі |
Анықтама |
|
||||||||||||||||||
2 |
Диагностикалық жұмыс «Оқуға қайда барамыз?» тақырыбында мамандық таңдауға байланысты 9-11 сыныптарға және қамқорлықтағы оқушыларға арналған іс-шара өткізу. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш.
|
Анықтама |
|
||||||||||||||||||
3 |
Оқыту жұмысы (оқушылармен жұмыс) Жасөспірімдер арасында қылмысты болдырмау мақсатында кездесулер ұйымдастыру; |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Анықтама |
|
||||||||||||||||||
4 |
Мұғалімдермен жұмыс Оқушылардың әлеуметтік картасын толтыру үшін сынып жетекшілерінің материал жинауына көмек көрсету, анализ жасау. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. Сынып жетекшілер |
Кеңес беру жарналына тіркеу |
|
||||||||||||||||||
5 |
Ата-анамен жұмыс Ата-аналар жиналысында көмекті қажет ететін ата- аналарға кеңес беру |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш.
|
Жадынама |
|
||||||||||||||||||
Сәуір |
||||||||||||||||||||||
1 |
Алдын алу жұмысы Мониторинг өткізу: - өмірлік қиын жағдайға ұшырағандарға арнайы әлеуметтік қызмет көрсету бойынша - әлеуметтк қорғалмағандар мен КТІЖИ есебінде тұрған оқушылар туралы. |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш.
|
Анықтама |
Қаралған мәселелер болған жоқ |
||||||||||||||||||
2 |
Диагностикалық жұмыс - 5-10 сынып оқушылары арасында «Тамақтану мәдениеті» тақырыбында тәрбие сағатын өткізу |
Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш.
|
Анықтама |
|
||||||||||||||||||
3 |
Ата-анамен жұмыс «Тамақтану пирамидасы» тақырыбында оқушыларға жадынама тарату, кеңес беру |
|
||||||||||||||||||||
4 |
«Мамандықтар әлемі» /бөлек жоспар/ |
ДТІЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
Жоспар, сценарий, анықтама |
|
||||||||||||||||||
5 |
Қауіпсіз интернет /бөлек жоспар/ |
ДТІЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, информатика пәні мұғалімі, сынып жетекшілер |
Жоспар, сценарий, анықтама |
|
||||||||||||||||||
6 |
«Дұрыс тамақтану – болашақ ұлт денсаулығын сақтау!» /бөлек жоспар |
ДТІЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, медбике, сынып жетекшілер |
Жоспар, сценарий, анықтама |
|
||||||||||||||||||
Мамыр |
||||||||||||||||||||||
1 |
Әлеуметтік санаттағы оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру(«Атамекен» демалыс орнына жолдама дайындау, мектепішілік лагерге қатыстыру және «Рахат» күркелі лагеріне, «Қайсар» лагеріне ) оқушылар тізімін жасақтап, өтініштер қабылдау |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманиязова Г.С. Әлеуметтік педагог Мансурова А.Ш. |
Тізім, өтініш |
|
||||||||||||||||||
Үнемі |
||||||||||||||||||||||
|
Мектепте баланың тұлғалану үдерісінің дамуына тікелей әсер ету: -Сынып жетекшілермен байланыс; -Наркобекет ұйымымн жұмыстану; -Қыздар клубымен жұмыстану; -Сынып жетекшілер жиналысында мектепішілік бақылауды қажет ететін оқушылардың тәртібін талдау; -Қамқоршы қарамағындағы, көп балалы, аз қамтылған отбасындағы оқушылардың құжаттарын тексеріп, толтырып тұру; -Үйден оқитын оқушылармен және олардың ата-аналарымен унемі байланыста болу; -Кәсіби құзіреттілігін жоғарлату; -Мектепте директорыдың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарымен, мектеп психологымен, медбикесімен, мектеп инспекторымен және сынып жетекшілермен тығыз байланыста жұмыстану; |
|||||||||||||||||||||
|
Мектептен тыс байланыс: - ата-аналар комитетінің мүшелерімен жұмыстану; - қалалық білім беру бөлімімен тығыз байланыста болу; - облыстық, қалалық әлеуметтік педагогтар семинарларына қатысу; |