8(7112) 22-85-97

Әдістемелік жұмыс бағыттары

 Мектеп-лицейінің әдістемелік тақырыбы

Жаңартылған білім беру мазмұны аясында мұғалімнің кәcіби құзыреттілігін дамыта отырып, жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын арттыру.

 

Мазмұны мен негізгі бағыттары:

 І. Ұйымдастыру – педагогикалық

ІІ. Нұсқаулық – әдістемелік

ІІІ. Ізденушілік – зерттеушілік

 

Мақсаты:

  • Мұғалімдер мен сынып жетекшілеріне оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде, оларды шғармашылық әрекетке баулуда білім беру саласындағы жаңалықтарды, озық педагогикалық тәжірибені зерттеп,жинақтап,таратуда, кәсіби біліктілігі мен теориялық білім деңгейін көтеру ісінде нақты ғылыми-әдістемелік көмек көрсету болып табылады.

 Міндеттері:

  • Мектеп-лицей статусына сәйкес оқу-тәрбие үрдісінің біртұтас жүйесін қалыптастыру;
  • Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне инновациялық технологияларды  енгізе  отырып, кәсіби өсуіне мүмкіндік туғызу;
  • Мұғалімге педагогикалық білімін өз бетімен көтеру жолдарын үйрету
  • Оқу сабақтарының барлық түрінің өткізілуінің әдістемесін, тиімділігін жетілдіру, әдістемелік апталықтар мен күндер ұйымдастырып, олардың мектептегі педагог қызметкерлердің педагогикалық шеберлігін жетілдірудегі ролін арттыру
  • Білім сапасын арттыруда мұғалім мен оқушы арасында ынтымақтастық шығармашылық орта қалыптастыру;
  • Озат педагогикалық тәжірибені зерттеу мен жинақтауды алмасуды ұйымдастыру;