Мақсаты: Мұғалімнің кәсіби шеберліктерін шыңдай отырып, білімнің жаңа құбылыстарын түсінетін, көзқарастар жүйесіне ие, шығармашыл мұғалімдердің озат іс- тәжірибелерін жинақтап, насихаттау және тарату, жан- жақты білімді, әлеуметтік белсенді шығармашылық тұрғыда дамитын тұлғаның қалыптасуына сай кәсіби шеберлігі шыңдалған мұғалімдердің жұмысын дамыта отырып, жас ұстаздар мектебі және шығармашылық топпен сабақтастықты жүзеге асыру.Өзара тәжірибе алмасу, өздігінен білім көтеру, кәсіби құзыреттілігін көтеру арқылы өз ісінің шеберін дайындау
Міндеті:
· Мұғалімдердің педагогикалық іс-тәжірибесін зерделеу, зерттеу, тарату жұмыстарын ұйымдастыру;
· Оқушылардың жеке қасиеттерін ашу, өз бетімен ізденуге баулу, шешімдер қабылдау және шығармашылығын дамытуға бағыттау;
· Баспа жұмыстарын жоспарлау және жариялау
· Мұғалімдердің семинар-конфенцияларды бастамашылдық әрекетімен өткізу; кәсіби сайыстарға қатысу; онлайн семинарларына қатысу;
· Озық іс-тәжірибелерді, ұтымды енгізу және пайдалану жас ұстаздар мектебіне шеберлік сыныптар ұйымдастыру;
· Мұғалімнің шығармашылығын дамытуға, зерттеу жұмысымен айналысуға, қабiлеттiлiгi мен қызығушылығын тудыру және оқу- тәрбие үрдiсiнде дамытуға жағдай жасау
· Жас ұстаздар мектебі мен шығармашылық топпен сабақтастықты арттыру
· Мектепішілік олимпиадалар, сайыыстар материалдары мен ережелерін талқылау, бекітуге ұсыну.
Мектебіміздегі озат тәжірибе мектебінің құрамында мұғалім жұмыс жасайды.
2020-2021 оқу жылына арналған озат тәжірибе мектебінің жылдық жұмыс жоспары:
Жұмыстың бағыты |
Мазмұны |
Уақыты |
Жауаптылар |
Озат тәжірибе мектебін ұйымдастыру |
1. 1.Мектептегі жоғары санатты, зерттеуші педагогтерден озат тәжірибе мектебін құру, жетекшісін тағайындау. 2.Озат тәжірибе мектебінің жылдық жұмыс жоспарын бекіту. 2. 3.Қалыптасқан жағдайға байланысты тақырыптық-күнтізбелік жоспарлауда ҚР БжҒМ нің жаңа нормативтері, жаңа талаптармен таныстыру. |
Тамыз- Қыркүйек |
Әкімшілік Орынбасарова Э.О. Утебалиева А.Ж. |
Оқыту семинарлары |
3.Zoom платформасында вебинар: «Қашықтық жағдайында сабақты ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері» |
Қазан-қараша |
Жолдасбаева Ж.Ж. Орынбасарова Э.О. ОТМ мүшелері |
4.Вебинар:«Қашықтық жағдайында оқушылардың оқу жетістігін тексерудің тиімді жолдары» (іс –тәжірибе) 5.Әлеуметтік желіге жүктеуге ұсынылатын пән мұғалімдерінің сабақтарын саралап, бағалауға ОТМ мүшелерінің қатысуы. |
Қараша- желтоқсан Жоспарға сай |
Орынбасарова Э.О. ОТМ мүшелері |
|
6.«Сабақ үрдісіндегі саралау әдістері» ОТМ мүшелерімен дөңгелек үстел. |
Қаңтар- ақпан |
Орынбасарова Э.О. ОТМ мүшелері |
|
Тәлімгерлік |
7.Жас ұстаздармен және оқушылармен жүргізілетін түрлі онлайн және офлайн шараларда, конкурстарда ОТМ мүшелерінің тәлімгерлік жасауы. |
Жыл бойы |
ОТМ мүшелері |
Нәтиже |
8.Мектепте жыл бойы берілген үздік сабақтардан интерактивті оқу құралын шығару (жоба). |
Наурыз Сәуір |
Жолдасбаева Ж.Ж. Орынбасарова Э.О. Информатика мұғ. |
9.Озат тәжірибе мектебінің жылдық қорытынды есебі. |
Мамыр |
Орынбасарова Э.О. |