Оқушылардың арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу профилактикасы бойынша жұмыс жоспары
2024-2025 оқу жылы
Құқық бұзушылық — қоғамға зиян келтіретін және заң бойынша жазаланатын қоғамға қарсы әрекет. Бүгінгі таңда қоғамның алдында тұрған басты міндеттердің бірі — балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын-алу, кәмелетке толмағандар арасындағы қылмыстың өсуіне жол бермеу.
Атқарылған шаралар
Шаралар |
Қатысушылар |
Уақыты |
Жауапты |
Адалдық сағаттары |
9-10 сыныптар |
11.09.2024ж |
Адал ұрпақ клубы, ДТІЖО Иманиязова Г.С. |
Білім басқармасының ұйымдастыруымен "Бала құқығы туралы бірыңғай сабақ" тәрбие сағаттары |
8-11 сыныптар |
13.09.2024ж |
Сынып жетекшілер |
"Адалдық пен әділдік" тақырыбында ашық сынып сағаты |
10ә сыныбы |
16.09.2024ж |
Беккужиева С.А. |
“Жолда қабылдау” республикалық акциясына мектебіміздің “Қолғанат” ЖҚИ тобы тәртіп сақшыларымен ұатысу |
ЖҚИ тобы |
қыркүйек |
Мектеп тәлімгері |
«Ойынға салауатты көзқарас» тақырыбында дәріс сабақ |
7-сынып оқушылары |
10.10.2024ж |
Есетов А.Б. |
«Бала құқығы» Жасөспірімдер арасында орын алатын тәртіп бұзушылықтың алдын алу мақсатында Ішкі істер қызметкерлерімен кездесу |
9-11 сынып оқушылары |
17.10.2024ж |
Батыс Қазақстан облысы Полиция департаменті Криминалдық полиция басқармасы бастығының орынбасары полиция полковнигі Мусагалиев Артур Гайсиевич, БҚО Полиция департаментінің аға жедел уәкілі полиция майоры Уржанов Серік Самиғоллаұлы, учаскелік полиция инспекторы аға лейтенанты Асабаев Алихан Бауыржанович, Кәмелет жасқа толмаған жасөспірім істерінің аға лейтенанты Темірғалиев Ернар Берікұлы |
"Нашақорлыққа жол жоқ" Мамандармен дәріс сабақ |
9-11 сынып оқушылары |
17.10.2024ж |
Облыстық психонаркологиялық диспансердің жоғары санатты психиатр-нарколог дәрігері Сатанов Нұрлан Фатихоллаұлы |
“Адал азамат-Адал еңбек-Адал табыс» ашық сынып сағаты |
6б, 7г сыныптары |
5.11.2024ж |
Сынып жетекшілер |
«Өрт қауіпсіздік негіздері» тақырыбында дәріс сабақ |
7ә, 7б, 7а сыныптары |
7.11.2024ж |
Дәрісті ҚР БҚО ТЖМ ТЖД ӨС және АҚЖҚ (Орал.қ.)РММ 5 ӨСБ маманы өрт сөндіруші-құтқарушы Сұлтангереев Еркебұлан Сәкенұлы |
Komek Stop Bulling тобымен кездесу |
9-10 сыныптар |
19.11.2024ж |
ДТІЖО Иманиязова Г.С. |
«Заң баршаға ортақ» |
Ашық сынып сағаты 9а,9в сыныптары |
20.11.2024ж |
Сынып жетекшілер |
"Бала қауіпсіздігі-басты жауапкершілік" тақырыбында ата-аналарына жиналыстары |
5-11 сынып |
27-29.11.2024ж |
Сынып жетекшілер Иманиязова Г.С. Тәжен С.С. |
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сағаттары |
Сынып сағаттарында |
18.12.2024ж |
Сынып жетекшілер |
«Құмар ойынның зардаптары» |
6 сыныптар арасында |
20.12.2024ж |
Сынып жетекшілері мүдделі мемлекеттік органдармен бірге |
«Біз сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!» |
Ашық сынып сағаты 9ә, 9в сыныптары |
16.01.2025ж |
«Адал ұрпақ клубы», сынып жетекшілер |
«Заң және Тәртіп» құндылығы |
8-9 сыныптар арасында сынып сағаты |
22.01.2025ж |
Кәмелет жасқа толмаған жасөспірім істерінің аға лейтенанты Темірғалиев Ернар Берікұлы ДТІЖО Иманиязова Г.С. |
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік» |
Сынып сағаттары |
22.02.2025ж |
Сынып жетекшілер |
Мектеп инспекторының түсіндіру жұмыстары (Ойынға салауатты көзқарас) |
Алдын алу іс-шарасы 6-сыныптар |
6.03.2025ж |
Кәмелет жасқа толмаған жасөспірім істерінің аға лейтенанты Темірғалиев Ернар Берікұлы |
«Саламатты ұрпақтың – салауатты өмірі» «Алдын алу шаралары» жобасы |
Дәріс сабақтар 8-сыныптар |
17.04.2025ж |
Сынып жетекшілері мүдделі мемлекеттік органдармен бірге |
«БП Қазақстанда өмір сүруге ең қолайлы қаланы таңда» |
Дебат ойыны |
25.04.2025ж |
Мектеп дебаты Бисекешова А.Е. |
Жазғы демалыс кезіндегі қауіпсіздік ережелері |
5-11 сыныптарда дәріс сабақтар |
12-25.05.2025ж |
Кәмелет жасқа толмаған жасөспірім істерінің аға лейтенанты Темірғалиев Ернар Берікұлы ДТІЖО Иманиязова Г.С. Сынып жетекшілер |
«Балаларды қорғау» акциясы |
5-11 сыныптар |
2.06.2025ж |
Кәмелет жасқа толмаған жасөспірім істерінің аға лейтенанты Темірғалиев Ернар Берікұлы ДТІЖО Иманиязова Г.С. Сынып жетекшілер Мектеп психологі |
Қылмыстың алдын алу жолдары
Оқушылардың мектептен тыс уақытта қосымша біліммен қамтылуын дұрыс ұйымдастыру;
Сынып жетекші ата-анамен үнемі байланыста болу;
Қауіпсіздік сағаттары мен Адалдық сағаттарының бірізді жүргізілуін назарда ұстау;
Мүдделі мемлекеттік органдардың мамандарымен байланыста болу, кездесулер ұйымдастыру;
«Адал ұрпақ» клубының жұмысын бірізді жүргізу.
Өскелең ұрпақтың дұрыс тәрбие алып, қоғамдағы құқықтарын пайдалана біліп, қатыгездіксіз өмірлерінің сақталуы жолында аянбай еңбек ету – біздің басты парыз. Сондықтан да, жаһандану үрдісі басым болып, батыстық өркениетке еніп келе жатқан қазіргі кезеңге жас жеткіншектерді жаңа заман талабына сай озық ұлттық дәстүр рухы негізінде тәрбиелеп, игі нәтижелерге жету жолында аянбай еңбек етейік.
ЦИФРЛЫ САБАҚТАР ҚҰРЫЛЫМЫ
Қазір біздер ақпараттық қоғамда өмір сүрудеміз. Ақпараттық қоғамда кез-келген адам кез-келген ақпаратты кез-келген жерде және кез-келген уақытта ала алады.
Мұның артықшылығы, біріншіден, жұмыстың жүруіне кері әсерін тигізетін адами фокторларға тәуелділікті жоятындығында болса, екіншіден, уақытты тиімді пайдалана аламыз. Өздеріңіз білетіндей қазір электронды үкімет веб-порталы арқылы ешқандай кезексіз, ешкімге тәуелсіз көптеген қызметтерді ала аламыз.
Сол сияқты ақпараттық технологияларды білім беру үдерісінде де тиімді пайдалансақ оқушыларға да мұғалімдерге де көмегі көп.
БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕССІНДЕГІ САНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Біздің айналамыздағы тез өзгеретін әлем мектепті де тез өзгеруге міндеттейді. Бүгінде әлем цифрлық дәуірге қадам басып отыр.
Өзіңіз үшін төреші: планшеттер, ұялы телефондар, ақылды сағаттар, виртуалды шындық көзілдірік қазіргі студенттердің күнделікті өміріне айналды. Біздің сандық өміріміз қарқынды дамып келеді. Ал сыныпта презентация, видео, аудио қосымшаларды көрсету енді жаңалық емес. Сандық технологиялар ХХІ ғасырдағы білім берудің негізі болып табылады.
Қазіргі заманғы кез-келген мұғалім білім беру үдерісінде инновациялық компьютерлік технологияларды қолдана отырып, жаңаша оқыту керектігін түсінеді.
Цифрлық білім беру ресурстары - бұл оқу процесін ұйымдастыруға қажетті және белгілі бір бағдарламаның мазмұнына сәйкес таңдалған, сабақ жоспарлауға «байланған» цифрлық түрде ұсынылған фотосуреттер, бейнематериалдар, модельдер, рөлдік ойындар, картографиялық материалдар және қажетті әдістемелік ұсыныстармен қамтамасыз етілді.
Оқу үрдісіне жаңа ақпараттық технологияларды (COR) енгізу оқыту үдерісін белсендіруге, сабақ қарқынын арттыруға, оқушылардың өзіндік және жеке жұмыстарының көлемін арттыруға мүмкіндік береді. Бүгінгі таңда оқу процесі нәтижелі болуы үшін әр мұғалім әр түрлі электронды білім беру ресурстарын қолдана отырып сабақты дайындап, өткізе алуы қажет, өйткені оларды қолдану сабақты жарқын, қызықты, бай және тиімді ете алады.
Сабақта АКТ-ны қолдану әр түрлі иллюстрациялық және ақпараттық материалдарды пайдалануға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, материалды оқушылардың өздері интернеттен және дискілерден таба алады (Мысалы, өте бай материал «Кирилл және Мефодий Виртуалды мектебі» дискісінде орналасқан). Осылайша оқушылардың ақпараттық құзыреттілігі қалыптасады. Интерактивті тестілерді қолдану мұғалімнің уақытын үнемдеуге ғана емес, сонымен қатар оқушыларға өз білімін және өз мүмкіндіктерін бағалауға мүмкіндік береді.
Анимация мен анимациялық роликтерді қолдану сабақтарды әртараптандырады, оқушыларды белсенді етеді.
Педагогикада дәріс түріндегі сабақ тиімділігі төмен бағаланғанымен, мультимедиялық проекторды қолданатын дәрістің өзі сабақ барысында қызықты болып көрінеді, сол кезде сабақ оқушыларға мәліметтерді түрлі-түсті етіп көрсетумен жүреді.
Сабақта ақпараттық технологияны қайда және қалай қолданған жөн екендігі туралы ойлану керек.
Қазіргі қашықтан оқыту кезінде цифрлы сабақтарды оқушыларға өз бетімен білім алуы үшін пайдалануымыз қажет.
Яғни, цифрлы сабақтар оқушыға өзігінен білім алудағы олқылықтарды жоюға көмектеуі керек.
Сабақ материалын беру мәтіндік формада қосымша графикалық суреттерімен бірге толық берілуі қажет.
Мұнда матералдың көлеміне шектеу қойылмағаны дұрыс. Оқуға және қабылдауға жеңіл болуы үшін жүйеленгені дұрыс.
Материалды ұсынудың тиімді тәсілі өзара байланысқан қарапайым веб-беттер түрінде дайындау.
Мұнда цифрлы сабақта қолданылатын қосымшаларға да сыртқы сілтеме қою өте ыңғайлы.
Алдымен сабақ тақырыбы бойынша мәтіндік мәлімет ұсынылады.
Сабақ материалын мұғалімнің көмегінсіз түсіну үшін қосымша презентациялар, бейнероликтер және анимациялық роликтер дайындалуы қажет.
Бұл біздің цифрлы сабақты қолданушыларға сабақ мазмұнының қиын тұстарын қабылдау үшін тиімді.
Бекіту үшін программалау ортасында құрылған тест қосымшаларын және программалауды білмейтіндер үшін MyTestPro қосымшасын ұсынуға болады.
Ары қарай оқушы өз бетімен жұмыстануды ұйымдастыру үшін автоматты түрде тексерілетін интерактивті тапсырмаларды жинақтаған дұрыс.
Осылайша дайындалған цифрлы сабақ оқушыға өз бетімен білім алуға толықтай мүмкіндік туғызады.
Ал бұл жұмыс мұғалімге не береді?
Қорыта айтқанда, қазіргі заманғы мұғалімдердің бойында табылатын дағдылар толықтай дамиды.