8(7112) 22-85-97

Бейіндік оқытуды ұйымдастыру 2024-2025 оқу жылы

Бейіндік оқытудың нормативтік құқықтық базасы

- «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі №319 Заңы (толықтырулар мен өзгертулерді қоса алғанда).

- «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 5 мамырдағы №182 бұйрығы.

- «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы (толықтырулар мен өзгертулерді қоса алғанда).

- «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 17 қазандағы №576 бұйрығы (толықтырулар мен өзгертулерді қоса алғанда).

- «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығы (толықтырулар мен өзгертулерді қоса алғанда).

- «2021-2022 оқу жылында Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы»Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы Ғылыми кеңесінің шешімімен ұсынылған (2020 жылғы 15 маусымдағы №7 хаттамасы) әдістемелік нұсқау хаты.

- «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» Н.Ә.Назарбаевтің халыққа жолдауы, 12 сәуір 2017 жыл.

- «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды кәсіптік бағдарлауды диагностикалау және анықтау бойынша әдістемелік ұсынымдар» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №150 бұйрығы;

- «Оқушылардың кәсіптік бағдары бойынша мектеп директорларының орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы» «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Педагогикалық шеберлік орталығы, 2019 жыл.

Оқушыларды бейіндік оқуға дайындау жұмыс жоспары

Негізгі жұмыс бағыттары

Іс-шаралар

Жауаптылар

Орындау мерзімдері

1

2

3

4

1. Оқушылардың қабілеттері мен қызығушылықтарын ескере отырып, бағдарлы сыныптарда оқуын қамтамасыз ету.

2024-2025 оқу жылы бойынша бағдарлы сыныптар жасақтау.

Қабылдау комиссиясы

Тамыз

10-сынып оқушыларының оқу жоспарына сәйкесті

тереңдетілген және стандартты деңгей бойынша таңдау пәндерін анықтау, топқа бөлу.

Оқу бөлімі

Тамыз

11-сынып оқушыларының болашақ мамандыққа сәйкес бағдарлы сыныптарды таңдау мәселесін талқылау

(өтініштермен жұмыс).

Оқу бөлімі

Тамыз

Жаңадан жасақталған 7-ші бағдарлы сыныптардың бейімделу (адаптациялық) кезеңін бақылау.

Оқу бөлімі Психолог

Қыркүйек Қазан

9-сынып оқушыларының келесі оқу жылында жалпы орта білім курсындағы бағдарлы сыныптарын анықтау

Оқу бөлімі

Мамыр

6-сынып оқушылары мен ата-аналарына бейіндік оқу бағыттарын түсіндіру бойынша мектептерге қабылдау ережелерімен таныстыру, ақпараттық көмек.

Оқу бөлімі Сынып

жетекшілері

Жыл бойы Ата-аналар

жиналысында

6-сынып оқушыларын 2025-2026 оқу жылына 7-бағдарлы сыныптарға қабылау емтихандарын ұйымдастыру, өткізу, талдау.

Қабылдау комиссиясы

Сәуір Мамыр

2. Оқушылардың таңдаған бағыттары бойынша терең білім алуын қамтамасыз ету, дарындылық қабілеттері мен қызығушылықтарын дамыту.

Тереңдетілген пәндер бойынша әдістемелік бірлестікте оқу бағдарламаларын жасау, күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды бекіту.

Оқу бөлімі

Тамыз-қыркүйек

7-11 сыныптарға арналған оқу жоспарына сәйкесті вариативті және оқушы компонентінің бөлінуі мен мұғалімдерді бекіту.

Оқу бөлімі

Тамыз-қыркүйек

Оқушыларды пәндік олимпиадалар мен сайыстарға

қатыстыру (Жоғары оқу орындары гранттарына түсуіне мүмкіндік жасау)

Оқу бөлімі

Жоспарлы

Мектеп бітірушілерді ЖОО онлайн олимпиадаларына қатысуын қамтамасыз ету (ҚазҰУ "Әл-Фараби"

олимпиадасы, "Яссауи" олимпиадасы, СДУ олимпиадасы, т.б.)

Мектеп әкімшілігі

Пән

мұғалімдері

ЖОО жоспары бойынша

Мектеп оқушыларын Халықаралық стандартталған сынақтар бойынша сертификат иеленуіне (IELTS, APTIS, NUFYP Entrance Test, SAT, ACT, BI, т.б.) қолдау жасау

Мектеп әкімшілігі

Оқушылардың тіркелуі бойынша

Халықаралық TIMMS, PISA сынақтарына дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сыныптар мен пән мұғалімдерін сынақтарға дайындау

Пән

мұғалімдері

Қазан Ақпан

Негізгі, жалпы буындар бойынша ББЖМ (білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг) сынағына дайындығын ұйымдастыру, дайындау.

Оқу бөлімі

Пән мұғалімі

Қазан Сәуір

Оқушыларды бейіндік оқуға дайындау жұмыс жоспары 2021-2022 оқу жылы

Бейіндік оқытудың нормативтік құқықтық базасы

- «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі №319 Заңы (толықтырулар мен өзгертулерді қоса алғанда).

- «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 5 мамырдағы №182 бұйрығы.

- «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы (толықтырулар мен өзгертулерді қоса алғанда).

- «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 17 қазандағы №576 бұйрығы (толықтырулар мен өзгертулерді қоса алғанда).

- «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығы (толықтырулар мен өзгертулерді қоса алғанда).

- «2021-2022 оқу жылында Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы»Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы Ғылыми кеңесінің шешімімен ұсынылған (2020 жылғы 15 маусымдағы №7 хаттамасы) әдістемелік нұсқау хаты.

- «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» Н.Ә.Назарбаевтің халыққа жолдауы, 12 сәуір 2017 жыл.

- «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды кәсіптік бағдарлауды диагностикалау және анықтау бойынша әдістемелік ұсынымдар» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №150 бұйрығы;

- «Оқушылардың кәсіптік бағдары бойынша мектеп директорларының орынбасарларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы» «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Педагогикалық шеберлік орталығы, 2019 жыл.

 

Оқушыларды бейіндік оқуға дайындау жұмыс жоспары

Негізгі жұмыс бағыттары

Іс-шаралар

Жауаптылар

Орындау мерзімдері

1

2

3

4

1. Оқушылардың қабілеттері мен қызығушылықтарын ескере отырып, бағдарлы сыныптарда оқуын қамтамасыз ету.

2021-2022 оқу жылы бойынша бағдарлы сыныптар жасақтау. Бос орындарға резервтен оқушыларды шақыру немесе қосымша қабылдау емтихандарын ұйымдастыру.

Қабылдау комиссиясы

Тамыз

(20.08-30.08)

10-сынып оқушыларының оқу жоспарына сәйкесті тереңдетілген және стандартты деңгей бойынша таңдау пәндерін анықтау, топқа бөлу.

Оқу бөлімі

Тамыз

11-сынып оқушыларының болашақ мамандыққа сәйкес бағдарлы сыныптарды таңдау мәселесін талқылау (өтініштермен жұмыс).

Оқу бөлімі

Тамыз

Жаңадан жасақталған 7-ші бағдарлы сыныптар-дың бейімделу (адаптациялық) кезеңін бақылау.

Оқу бөлімі

Психолог

Қыркүйек

Қазан

9-сынып оқушыларының келесі оқу жылында жалпы орта білім курсындағы бағдарлы сыныптарын анықтау

Оқу бөлімі

Мамыр

6-сынып оқушылары мен ата-аналарына бейіндік оқу бағыттарын түсіндіру бойынша мектептерге қабылдау ережелерімен таныстыру, ақпараттық көмек.

Оқу бөлімі

Сынып жетекшілері

Жыл бойы

Ата-аналар жиналысында

6-сынып оқушыларын 2022-2023 оқу жылына 7-бағдарлы сыныптарға қабылау емтихандарын ұйымдастыру, өткізу, талдау.

Қабылдау комиссиясы

Сәуір

Мамыр

2. Оқушылардың таңдаған бағыттары бойынша терең білім алуын қамтамасыз ету, дарындылық қабілеттері мен қызығушылықтарын дамыту.

Тереңдетілген пәндер бойынша әдістемелік бірлестікте оқу бағдарламаларын жасау, күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды бекіту.

Оқу бөлімі

Тамыз-қыркүйек

7-11 сыныптарға арналған оқу жоспарына сәйкесті вариативті және оқушы компонентінің бөлінуі мен мұғалімдерді бекіту.

Оқу бөлімі

Тамыз-қыркүйек

Оқушыларды пәндік олимпиадалар мен сайыстарға қатыстыру (Жоғары оқу орындары гранттарына түсуіне мүмкіндік жасау)

Оқу бөлімі

Жоспарлы

Мектеп бітірушілерді ЖОО онлайн олимпиадаларына қатысуын қамтамасыз ету (ҚазҰУ "Әл-Фараби" олимпиадасы, "Яссауи" олимпиадасы, СДУ олимпиадасы, т.б.)

Мектеп әкімшілігі

Пән мұғалімдері

ЖОО жоспары бойынша

Мектеп оқушыларын Халықаралық стандартталған сынақтар бойынша сертификат иеленуіне (IELTS, APTIS, NUFYP Entrance Test, SAT, ACT, BI, т.б.) қолдау жасау

Мектеп әкімшілігі

Оқушылардың тіркелуі бойынша

Халықаралық TIMMS, PISA сынақтарына дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сыныптар мен пән мұғалімдерін сынақтарға дайындау

Пән мұғалімдері

Қазан

Ақпан

Негізгі, жалпы буындар бойынша ОЖСБ (оқушы жетістіктерін сырттай бағалау) сынағына дайындығын ұйымдастыру, дайындау.

Оқу бөлімі

Пән мұғалімі

Қазан

Сәуір

Мамандыққа бастар 7 қадам

1. Қателікке бой алдырмау

Көптеген жағдайда жастар қателесіп, қиялға ерік береді. Біреуді мамандықтың романтикасы тартады, оның үстіне боашақ мамандықпен нақты таныспай, оның кинолық нұсқасына бас ұрып жатады. Кейбіреуі пешенеге жазылған деген сеніммен ата-ана жолын бұлжытпай қуады. Ал келесі біреу жоғарғы оқу орнына мүлде басқа себептермен, мәселен жақсы досынан ажырамас үшін түседі. Тағы бірі алысқа баруға қиынсынып үйіне жақын орналасқан оқу орнына құжаттарын тапсыра салады. Мұның барлығы жөнсіз. Мамандықты таңдау – бұл жеңіл-желпі қарауға болмайтын дүние. Болашағыңыз осымен тікелей байланысты. Керісінше, бұл мәселені шамаңыз келгенше неғұрлым байсалдылықпен шешуге тырысыңыз.

2. Дұрыс көзқарас

Ең алдымен істі терең ойлап, бұл таңдауды өз еркіңізбен жасауыңыз керек. Ата-ана мен достарыңыздың үгітіне бағынбаңыз, бұл олардың емес, сіздің өміріңіз екенін естен шығармағаныңыз абзал.

3. Икемділікті анықтау

Біріншіден, өз қызығушылықтарыңызды бағалап алыңыз. Қандай іспен айналысқыңыз келеді? Сізге мектеп бағдарламасындағы қандай пәндер ұнайды? Бос уақытыңзда немен шұғылданғанды ұнатасыз? Адамдармен әсіресе, таныс емес адамдармен байланыс орнату сіз үшін оңай ма? Белгілі қызмет түрін орындай алау икемділігінің өзіндік маңызы зор.

4. Зерделеу

Бастысы өзіңізді тиісінше бағалауыңыз қажет, өзімнен және өз жұмысымнан нені қалаймын, бес жылдан кейін қандай боламын. Барлық қолжетімді ақпарат көздерін пайдалана отырып, өзіңіздің болашақ мамандығыңыз туралы көп білуге тырысыңыз. Сол немесе басқа мамандық өкілдері айналысатын кәсіпорындар қызметін өз көзіңізбен көріп танысу үшін саяхатқа барыңыз. Теңізші болғыңыз келеді ме? Кемедегі күндермен жақын танысу үшін ата-анаңызды кемемен саяхат жасауға көндіріңіз. Бағдарламашы болғыңыз келеді ме? Онда тек компьютерлік ойындарды қызықтап қана қоймай, қарапайым бағдарламаларды жазуға үйреніңіз. Мысалы: журналист мансабы туралы армандай отырып, газетке атшабар болса да, жұмысқа орналасқан жөн болады. Осылайша сіз журналист кәсібімен іштей танысу мүмкіндігіне ие боласыз. Сол немесе өз мамандықтарды сәйкестігін анықтау кезінде тізбе пайдаланылады.

5. Еңбек нарығындағы жағдайды бағалаңыз

Ең оңай жол: бос орындар туралы хабарландырулары бар бірнеше басылымдар алыңыз. Интернет желісіндегі жұмысқа орналасуға арналған сайттардан қандай мамандар қажетттігін қараңыз. Осы деректерді салыстыра отырып, қандай жоғары оқу орнына немесе қандай факультетте оқу болашақта пайдалы екендігін анықтауыңызға болады. Алайда нарық сұранысының ауысып отыратындығын естен шығармаған жөн.

6. Мамандардың көмегіне жүгініңіз

Егер сізде күмән туындаса, мамандардың көмегін пайдаланыңыз. Бұл ретте не мектеп психологымен, немесе психологиялық кеңсе маманымен ақылдасуға болады.

7. Соңғы таңдау

Ақпаратты жинағаннан кейін 5-10 ұстанымнан негізгілердің тізімін қараңыз. Содан соң сынақтан өткізілген тәсілді қолданыңыз: бір парақ қағазды алып екі бағанына бөліңіз. Бір-бірден алып тастау әдісін қолданыңыз. Тізімде үш тармақ қалған сәтте қосымша неғұрлым егжей-тегжейлі зерттеу жүргізіп, соңғы шешім шығарыңыз.

Ешқашан өз бағыңызды бөгде жағдайлармен анықтауға мүмкіндік бермеңіз. Бір орында отырып қалмаңыз! Таңдауыңыз табысты болсын. өміріңіздің үштен бір бөлігін сіз үшін тартымсыз жұмыста азаппен өткізу, жұмысқа мүлдем ынтасыз бару, тиісті уақытты жиіркенішпен өткізу – мұндай болашақ сізді қанғаттандырады ма?

Емтихан тапсыратын түлектерге кеңес

  1. Оқуға дайындалатын орынды дайындаңдар: үстелдің үстінен артық кітаптарды, дәптерлерді алып тастаңдар;
  2. Бөлмеңізді сары және күлгін түстер болсын
  3. Жұмыс жоспарын құрыңдар, әр күні нені дайындайтыңызды жоспарла
  4. Қиын бөлімнен баста
  5. 40 минут сабақ оқу – 10 минут демалыс. Демалыс кезінде ыдыс жу, гүл суар, душқа түс
  6. Газеттердегі тесттерді орындап отыр.
  7. Секундомермен өлшеп көр 1 сұрақ – 1,5 минут
  8. Емтихан тапсыра алмайтын деген ой мүлдем болмасын
  9. Емтиханның алдында бір күн қиын деген тапсырмаларға қалдырыңыз

Емтихан алдында

  1. Емтиханға дайындалуға бір күн жетеді деген ой дұрыс емес. Керісінше кемте қыдырыңыз, жуыныңыз, ұйқыңыз қаңсын.
  2. Емтихан алдында 15-20 минут ерте келіңіз
  3. Далада суық болса жылы киін

Емтихан кезінде

  1. Тест тапсырмаларын көзіңмен бір қарап шалып өт
  2. Сұрақты аяғына дейін мұқият оқып шық
  3. Егер жауабын білмесең не күдіктеңсең бұл сұрақты тастап кет. Оңайынан баста
  4. Қиын және түсініксіз сұрақтарды кейінгіге қалдыр. Тестің ішінде су жауабын білетін сұрақтар барына күмәнданба

Түлектер мен танымал тұлғалар кеңестері

Роль целеполагания в оценивании и СМАРТ цель

№ 5 (166) май 2017г.

Н.В. КОТОВА, специалист/тренер ЦПМ «АОО Назарбаев Интеллектуальные школы» в г. Кокшетау


Целеполагание является неотъемлемой частью оценивания. Оно помогает определять приоритеты, принимать решения и реализовывать то, что планировалось. Чем четче сформулированы цели, тем эффективнее и точнее будет оценивание. В большинстве случаев целеполагание предполагает выполнение следующих требований:
а) четкой формулировки целей;
б) разбивки целей на реализуемые задачи.

Четко сформулированные цели должны быть СМАРТ (SMART):

Specific – конкретными, специфичными, чтобы ясно представлять, чего следует добиться.

Measurable – измеряемыми, чтобы можно было точно сказать, что цели достигнуты.

Achievable – достижимыми, ориентированными на действие, чтобы понять, какое именно.

Realistic – действие принесет желаемый результат; реалистичными, чтобы их можно было достичь.

Time-bound – иметь четкие сроки и разумные средства для выполнения.

Например: «К концу урока учащиеся смогут описать картинку «Времена года», используя не менее пяти прилагательных».

Разбивка целей на задачи (этапы работы)

Когда учитель сформулировал цель, ему необходимо выработать ориентиры, которые помогут ее достичь. Постановка задач дает перечень важных мер, которые следует предпринять, чтобы добиться цели.

Например:

Учащиеся
1) будут понимать значение имени прилагательного как части речи;
2) будут практиковать употребление прилагательных с существительными;
3) смогут употреблять прилагательные в своей устной и письменной речи.

Целеполагание допускает постановку цели как с позиции учителя, так и с позиции ученика. Первый подход характерен для традиционного обучения, второй – активно входит в практику школы на современном этапе в связи с освоением обучения компетентностям.

Ниже приведены примеры двух подходов к постановке целей.

Формулируя цель с помощью метода SMART, педагог задумывается об индикаторах, объективно доказывающих достижение цели. Эти индикаторы нужны и педагогу, и обучающемуся, причем, и тот и другой с помощью этих индикаторов должны приходить к аналогичным выводам.

Неточные формулировки цели, задач, результатов затрудняют понимание того, что надо сделать. Туманные, размытые, запутанные формулировки целей, недостаточно ясное понимание целей обучающимися, возможное двойное, тройное толкование смысла предлагаемых изменений, действий вызывают прострацию обучающихся, демотивируют их, лишают ориентиров и желания заниматься учебной деятельностью, которая очень быстро замещается более понятными и интересными для детей занятиями.

СМАРТ цели и критерии успеха

Критерии успеха представляют собой своего рода «меню» инструментов, при помощи которых учителя могут добиться выполнения СМАРТ целей урока.

Например:

Цель обучения Ученики научатся рассказывать о том, что они делают каждый день (контекст – учебный день, предмет – казахский язык)

Критерии успеха (КУ) ученика

Я умею:
Использовать словарный запас, связанный с ежедневными утренними действиями.
Составлять простые предложения, описывающие мои ежедневные действия.
Использовать слова и фразы, служащие для связи отдельных предложений.

Примеры СМАРТ целей и КУ к урокам по предметам средней школы

Типичные ошибки учителей в целеполагании и постановке КУ

Что такое цель урока? Это прогнозируемый учителем результат работы ученика на уроке.

Учитель, определяя цель урока, должен всегда задавать себе вопрос: «Чему научится ученик? Какой результат работы ученика можно будет увидеть?»

Цель урока должна уточнять, «ЧТО ученик в действительности будет делать, что можно будет увидеть» (Роберт Кизилик, PhD, Университет штата Вирджиния)

Ошибка 1. Учителя ставят цель не на ученика, а на себя, что затрудняет понимание, чего же ожидает учитель от ученика – какой «продукт» деятельности.

Например: «Ознакомить учащихся с условными обозначениями на карте», «Систематизировать знания об имени прилагательном», «Ввести и закрепить новую лексику по теме Британия».

Ошибка 2. Цели, которые ставит учитель, «размытые», их выполнение трудно измерить. Например: «Ученики получат представление о площади прямоугольника », «Ученики изучат закон Ома», «Повторить пройденный материал».

Такие формальные цели – это уход учителей от ответственности за их достижение.

Ошибка 3. Для формулировки целей учителя используют глаголы, действия которых нельзя измерить.

Например: Ученики поймут причины восстания Кенесары.

Нужно избегать таких слов, как практиковать, узнать, знать, понять. Они слишком расплывчаты для оценки эффективности обучения. Более того, эти слова не помогут в определении знаний, усвоенных учащимися в ходе обучения.

Как можно убедиться, что ученики поняли? Нужно использовать глаголы, действия которых мы можем увидеть, прочитать или услышать.

Например: Ученики смогут написать …, Ученики смогут классифицировать …, Ученики смогут сравнить …

Ошибка 4. Цели, как таковые, не доводятся до учеников. Они подменяются темой, что затрудняет понимание учениками, что они должны достичь и, со- ответственно, как их будут оценивать.

Ошибка 5. Учителя путают цели с задачами. По- этому цели бывают «многоэтажными», которые можно разложить на несколько задач. Цель – это то, ЧТО мы хотим достичь. Задача – это процесс: КАК мы этого достигнем?

Например, такая «многоэтажная» цель:

Ученики смогут найти в тексте 5 глаголов, определить их время, связать их с именами существительными и составить с ними 5 предложений.

Ниже дан пример, как можно «раздробить» такую цель на цель и задачи.

Цель: Ученики смогут составить 5 предложений в прошедшем времени с использованием изученных глаголов.

Задачи:
Ученики смогут найти в тексте 5 глаголов.
Ученики смогут определить их время.
Ученики смогут связать глаголы с именами существительными в предложениях.

Выводы: Использование целей обучения помогает учащимся понять, чего они должны достичь в результате обучения.

«Многие учащиеся не понимают этого и привыкают к преподаванию, представляющему собой произвольную последовательность упражнений, не имеющих между собой никакой обоснованной связи». «Когда же учащиеся приобретают понимание целей обучения, они начинают учиться более осмысленно, а их обучение становится более эффективным: они обсуждают процесс оценивания с учителями и друг с другом …» (Блэк и Уиллиам (1998), с. 10)

Цели объясняют ученику, что он изучает, зачем работает. Они улучшают обратную связь между учителем и учеником и обеспечивают возможность осмысленного контроля и самоконтроля за результатом деятельности.

Во избежание типичных ошибок формулирования и реализации целеполагания необходимо помнить:
– План урока обязательно включает СМАРТ цели и задачи урока.
– НА УРОКЕ происходит:
а) знакомство учеников с целями или вовлечение учащихся в постановку целей;
в) уточнение понимания учащимися цели (целей) урока и определение шагов по ее достижению (критерии успеха ученика);
с) подведение итогов выполнения целей.