8(7112) 22-85-97

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС

Білім беру ұйымдарының педагогикалық кеңесі білім беру ұйымдарын алқалы басқару нысандарының бірі болып табылады.

Педагогикалық кеңес:

1) оқу-тәрбие жұмыстарын жоспарлау және іске асыру;

2) оқу жұмыс жоспарларын бекіту;

3) білім беру қызметтерін ұсыну сапасы;

4) инклюзивті, арнайы білім беруді қамтамасыз ету үшін білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) үлгерімі және психологиялық-педагогикалық даму ерекшеліктері туралы алынған деректердің негізінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері ескеріліп, оқу-тәрбие және түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастыруға ұсынымдар әзірлеу;

5) білім алушыларға қорытынды аттестаттауды өткізу, оларды емтиханға жіберу, ұсынылған құжаттар негізінде білім алушыларды емтиханнан босату, білім алушыларды келесі сыныпқа ауыстыру немесе оларды қайталау курсына қалдыру, білім алушыларды грамоталармен, мақтау қағазымен марапаттау, негізгі орта білімді үздік бітіру туралы аттестат, негізгі орта білімді бітіргендігі туралы аттестат, жалпы орта білімі туралы үздік аттестат, жалпы орта білімі туралы аттестат, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 "Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" бұйрығына сәйкес белгіленген үлгідегі анықтама беру туралы шешімдер қабылдау;

6) мемлекеттік білім беру ұйымдарындағы педагогтердің оқу жүктемесін бөлу, оларды аттестаттауға дайындау, марапаттау және көтермелеу;

7) білім беру ұйымының үш тілде оқытуға ауысуы;

8) экстернаттық оқыту нысанындағы білім алушыларға рұқсат беру, қорытынды аттестаттау жүргізу;

9) зияткерлік, ғылыми, спорттық жарыстарға, музыкалық-шығармашылық конкурстарға қатысушы білім алушыларға жеке жұмысты ұйымдастыру;

10) сабақ кестесін құрастыру;

11) білім алушыларды (тәрбиеленушілерді) қабылдау, ауыстыру және бітіріп шығару;

12) білім алушының (тәрбиеленушінің) эмоциялық-ерік және жеке дамуын зерделеу;

13) оқуы мен тәрбиесінде тұрақты қиындықтарға шалдығатын балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін анықтау үшін оларды психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияға жолдау бойынша ұсынымдар беру;

14) кәсіби қызметке алғаш келген педагогке бір оқу жылы кезеңіне бекітілетін тәлімгерді анықтау мәселелерін қарастырады.

Мектеп-лицейінің педагогикалық кеңесі қызметі «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, орта білім беру ұйымдарында педагогикалық кеңес қызметін ұйымдастырудың және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 16 мамырдағы N 272 Бұйрығы негізінде ұйымдастырылады.

 

№ 41 мектеп – лицей кітапханасының жоспары

2020-2021 оқу жылы

Мақсаты:

- мектеп оқушыларының әдеби кітап оқуға қызықтыру, оқушылардың сөздік қорын молайту;

- кітап оқу арқылы ұстамдылыққа, өзін-өзі тәрбиелеуге, ұқыптылыққа, адам еңбегін бағалауға тәрбиелеу.

Міндеттері:

кітап оқу арқылы алғыр ойлауға үйрету;

алған білімдерін тереңдету.

Күтілетін нәтиже:

Әр адамның өмірінде, қоғамда кітаптың маңызы зор. Кітап болашақты өткен өмірімен байланыстырады. Кітаппен жұмыс жасау арқылы оқушының білім сапасы көтеріледі.

1. Акция іс-шараларын БАҚ-та кеңінен жариялау

2. Мектеп кітапханасына әртүрлі жастағы оқырмандар тартылады, кітап оқу ұйымдастырылады.

3. Әр оқырман өзінің оқыған кітабын жарнамалайды.

4. Әлеуметтік желілердегі парақшаларға қашықтықтан жасалған үздік тәжірибелік бинероликтер жолдау

5. Оыған кітабы бойынша кейіпкерлерінің суретін салу, шағын әңгіме жазу, кітапты жарнамалау

6.

Жасалатын жұмыстың мазмұны:

1. Ата-аналармен, кітапханамен байланыс жасау;

2. Кітапханаға келіп түскен көркем әдебиттерді витруалды көрмемен онлайн арқылы ұйымдастырылып таныстыру;

3. «Оқуға құштар мектеп»жобасының ережелерімен таныстыру;

4. Әр оқушының жас ерекшелігін ескеріп, сондай-ақ талғамына қарай көркем әдебиеттерді таңдап ұсыну;

5. Өз қалауынша оқыған кітаптарының есебін дәптерге жазбалай жүргізу, сөзжұмбақтар шешу, сонымен қатар фото, шағын ұсыныс видеолармен бөлісу;

Әдеби кітап оқи отырып:

* Шапшаң мәнерлеп оқуды меңгереді;

* Оқығанды көз алдына елестете алу қабілеті артады;

«Еркін оқу кеңістігі»

Жұмыс мазмұны

Сыныбы

Уақыты

Жауапты

1

«20 минут оқы да, 3 минут эссе жаз» кітап оқу акциясы аясында (үзіліс кезінде бір мезетте сыныппен кітап оқуды) ұйымдастыру

5-11

Жыл бойы

Хайратова А.М.

Пән мұғалімі

2

«Кітаппен өткен демалыс күндер қызық» атты оқу марафонын күзгі, қысқы, көктемгі, жазғы демалыс кезінде кітап оқуды ұйымдастыру

5-11

Қараша,қаңтар,наурыз,мамыр

Хайратова А.М.

Сынып жетекші

3

«Оқы және өзгеге сыйла»

Bookcrossing ұйымдастыру

5-11

Қаңтар - желтоқсан

Хайратова А.М.

Сынып жетекші

4

Жергілікті ақын Қ.Мырза Әлидің шығармаларын насихаттау.

5-11

Қаңтар

Хайратова А.М.

«Кітап оқу арқылы өзін –өзі дамыту»

1

«Көп оқитын сынып», «Сыныптың ең үздік оқырманы» мониторинг жүргізу арқылы озық оқырмандарды анықтау шараларын ұйымдастыру

5-11

Сәуір-мамыр

Хайратова А.М.

Пән мұғалімі

2

«Бір сынып – бір кітап» флешмоб ұйымдастыру

5-11

Наурыз – желтоқсан

Хайратова А.М.

Сынып жетекші

3

«Әдеби Ақжайық» жобасының өтетін жұмыстарын ұйымдастыру

5-11

Наурыз – желтоқсан

Хайратова А.М.

Пән мұғалімі

«Отбасылық оқудың дәстүрлері»

1

«Бір отбасы – бір кітап» оқу акциясына орай отбасымен кітап оқу шараларын ұйымдастыру

(сайыс) түрінде

5-11

Наурыз – мамыр

Хайратова А.М.

Сынып жетекші

2

«Әкеммен бірге оқимын» инста акциясын ұйымдастыру

5-11

Наурыз – желтоқсан

Хайратова А.М.

Сынып жетекші

3

«Наурыз жыл басы» тәрбие сағаты, кітап көрмесі

5-11

Наурыз

Хайратова А.М.

«Оқу уақыты»

1

«Өзің оқып, өзгеге ұсын!» READx book жобасы аясында шаралар ұйымдастыру

5-11

Наурыз – мамыр

Хайратова А.М.

2

«Web – қауіпсіздік» ақпараттық сағаттарды ұйымдастыру,желі саяхатының ережелерімен таныстыру

5-11

Жыл бойы

Сынып жетекшілер

3

«Кітап сарқылмас қазына» кітап күніне орай тәрбие сағаты

5-11

Сәуір

Хайратова А.М.

4

«Өшпес ерлік – ұрпаққа мұра» тәрбие сағаты, кітап көрмесі

5-11

мамыр

Хайратова А.М.

Сынып жетекші

5

«Тәуелсіздік Қазақстанның сан ғасырлық арманы» тәрбие сағаты, кітап көрмесі

5-10

Желтоқсан

Хайратова А.М.

«Материалдық - техникалық база»

1

«Smart мектеп» жобасының «Е- библиотека бағдарламасын ұйымдастыру

Хайратова А.М.

2

Кітапханашының біліктілігін арттыру

Хайратова А.М.

Bookcrossing

2020-2021 оқу жылында мектеп – лицейімізде өскелең ұрпақтың кітап пен кітапқа деген көзқарасын жақсарту мақсатында, «Оқы және өзгеге сыйла» қағидатына негізделген қарапайым әрекеттен тұратын Bookcrossing жобасын ұйымдастыру қолға алынды. Алдағы уақытта аталған жобаны жоғары деңгейде ұйымдастыру үшін кітап алмасатын орындар және оқушылардывң кітап оқуға қызығушылығын арттыратын іс-шаралар жоспары дайындалады.

Буккроссинг (ағылшын тілінде «кітаптың айналыста жүруі) – «өзің оқысаң, өзгеге табыс ет» қағидасына негізделген хобби мен адам және кітап арасын жақындататын, кітап оқуға шақыратын қоғамдық қозғалыстардың бірі. Буккроссингтің ережесі бойынша, кез-келген адам өзі оқып бітірген бір кітабын қоғамдық көпшілік орындарда (саябақ, кафе, кітапхана және т.б.) қойып кете алады, кейін бұл кітапты тауып алған басқа адам оқиды, оқып болған соң, ол да сол кітапты орнына тастап кетеді, дәл осылай ол кітапты басқа оқырман оқи алады. Бұл қоғамдық қозғалысқа қатысушыларды − “буккроссерлер” деп атайды.

Мақсаты

«Буккроссингтің» басты мақсаты ол − үйімізде шаң тозаң болып жатқан немесе оқылған кітаптарға «екінші өмір сыйлау»; оқырмандар арасында «кітап алмастыру» акциясын жүргізу; әр түрлі жастағы оқырмандарды кітап оқуға шақыру; кітапханаға оқырмандарды тарту; күнделікті өмірдегі әр оқырманның кітап оқу әрекетін танымал етуге өз үлесін қосу; әлемді үлкен кітапханаға айналдыру;

Тарихы

«Буккроссинг» идеясын ең алғаш рет АҚШ-та интернет-технология маманы Рон Хорнбекер 2001 жылы ұсынған. Ол қоғамдық орында мынадай жазуы бар кітап қалдырды: «Бұл жоғалып кеткен кітап емес, мына сайтқа кіріп, оның бұрынғы иесін біле аласыз. Жарты жылдан кейін оның сайтында екінші рет дүниеге келген кітаптың жолын жалғастырған 300 белсенді пайдаланушы тіркелді. 2004 жылдан бастап «Bookcrossing» сөзі Оксфорд сөздігіне ресми түрде енгізілді.

Буккроссингтің таралуы

Бүгінгі күні бұл қоғамдық қозғалыстың мүшелерінің саны 1,5 миллион адамнан асады және олардан 13 миллион кітап тіркеуге жазылыпты. Бұл қоғамдық қозғалыстың халықаралық сайты www.bookcrossing.com

Алғашында пайда болған кезеңдерде буккроссинг Италия жерінде танымал бола бастады. Итальян тілінде «PassaLibro» деп аталатын бұл қоғамдық қозғалысқа мемлекетте назар аудара бастады. Мысалы, Флоренцияның билігі бұл қозғалысқа 4000 мыңнан астам кітап сыйлады және ол кітаптар бүкіл қоғамдық орындарында таратылды.

Қазақстандағы буккроссинг

Ең алғаш рет бұл шара 2009 жылдың күзінде Алматы қаласында өтті. Буккроссингтің шарасы 2014 жылы Алматы қаласында өткен «Кітапфест» деп аталатын жәрмеңкеде өткізілген болатын. Ұйымдастырушылардың деректеріне сенсек, 10000 мыңнан астам кітап өздерінің жаңа үйлерін тауып, кітап алмасу жүргізілді.

Буккроссингтің алуан түрлілігі: «Қарапайым буккроссинг» (жоғарыда айтылып кеткен технология) «Букрей» - кітапты пошта арқылы жіберіп, бір адамның қолынан екінші адамның қолына жетіп, қала немесе мемлекеттер арасында кітап алмасу жүруі.

«Букринг» - букрейден ең басты айырмашылығы – кітап өзінің алғашқы оқырманына қайтарылуы тиіс.